Seçili Fragman

1 Ağustos 2013 Perşembe

Jurassic Park 20. Yılını 3 Boyutlu Olarak Kutluyor

1993 yılında ilkokul 3. sınıftaydım annem beni Jurassic Park filmine götürdüğünde. Filmden o kadar etkilenmiştim ki eve gider gitmez atlası açmış 'Anne Jurassic Park burda mı diye' California açıklarındaki adaları göstermeye başlamıştım. Filmden çok etkilenmiştim, bu bir gerçek. Gece olunca filmi tekrar izlemek istiyorum diye ağladığımı hatırlıyorum. Daha önceki yazlık sinema tecrübelerimi saymazsak, sinemada izlediğim (bilinçli olarak) ilk filmdi Jurassic Park ve aynı yıl içerisinde 3 kere daha izlemiştim. O zamanlardan belliymiş Hollywood ve sinema (özellikle ticari) sevdalısı olacağım.. 
    
Gel zaman git zaman Jurassic Park'ın devam filmleri vizyona girdi. İlkinin etkisini yaratamasa da o dönem çok sevdiğim filmler olarak listeme girmişti. Daha geçen yıl aldığım Jurassic Park üçleme bluray'ini izlediğim zaman düşündüm de aslında devam filmleri çok kötüydü. Şimdiki teknoloji ile bakıldığında ilk film bile yeterince tatmin etmeyebilir ama o yılların Avatar'ı gibiydi ilk Jurassic Park filmi.
     
Universal Pictures, Steven Spielberg'ün çığır açan başyapıtı Jurassic Park'ı bu kez 3 boyutlu olarak yeniden beyazperdeye getiriyor. Bu destanı son teknolojiyi kullanarak 3 boyutlu hale getiren Spielberg, üç kez Oscar kazanan, gişe rekortmani bu filmi yeni nesil sinema izleyicisi ile buluşturuyor ve filmin eski hayranlarına filmdeki dünyayı 1993 yılında hayal edilemeyeceği bir biçimde izleme fırsatı sunuyor. Bu filmi hiç izlemediyseniz büyük bir fırsat gerçekten. Benim gibi sahne sahnesine ezbere biliyor olsanız bile güzel bir 3 boyut deneyimi olacaktır elbet.
   
Şimdi filmden bazı kesitleri yayınlıyorum aşağıda filmi hatırlamak amacıyla.. Bence kaçırmayın. Jurassic Park 3D, 9 Ağustos 2013'te sinemalarda..











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder