Seçili Fragman

16 Eylül 2011 Cuma

Tarkan Cidden Megastar..

Bu yaz kendi kendime karar almıştım: Sadece Ajda Pekkan ve Tarkan'ın konserlerine gidecektim. Biri Superstar, diğeri Megastar.. Ajda konserine Bursa Açık Hava'da izledik ve hiç memnun kalmadığımızı, büyük hayal kırıklığı yaşadığımızı önceki yazımda belirtmiştim. Bu sefer Tarkan içinde aynı korku kaplamıştı beni. Ya beklediğim performansı göstermezse, ya Ajda Pekkan gibi bir fiyasko olursa diye.. Tabi bu durum sadece benim için geçerliydi. Konsere beraber gittiğimiz arkadaşlar konserin mükemmel geçeceğinden şüphesizlerdi çünkü.

Ve Ağustos başında Tarkan'ın Harbiye Cemil Topuzlu Açık Hava Sahnesi'ndeki konserine biletlerimizi aldık. Hem de en önden.. İşte konser notlarım:

  • Öncesinde Nişantaşı Kırıntı'da yemek yedik. Muhteşem bir menüsü var. Yemekleri çok lezzetli ve doyurucu. Daha önce kızılderililerin pilavından yememiştim, benim için ilk oldu. Kuzenimin yediği Kırıntı Burger tabağında gözüm kaldı desem yeridir. Bu yemekte "Dinsizin hakkından imansız gelir" sözünün gerçekleşmesine şahit oldum resmen ve büyük zevk aldım bu durumdan..
  • Konser alanına geldiğimizde sadece dedektörden geçtik ve başka aramaya maruz kalmadık. Fotoğraf makineleri serbestti. Bu, sanatçının büyüklüğünden ve komplekssizliğinden de kaynaklandığına eminim.
  • Saat tam 21:15'te konser, Tarkan'ın o "cool" çıkışı ile başladı. 
  • Ajda Pekkan'ın aksine Tarkan hiç playback yapmadı. Görsel showlar, havai fişekler ve konfetiler eşliğinde harika bir sahne şovuna imza attı.
  • Tüm Açık Hava resmen başka bir boyuttaydı. Herkes kopmuştu. Tam bir konser havası hakimdi. Herkes ayakta, eller havadaydı. Bu coşku, konser boyunca devam etti.
  • İlk defa oturma yerlerinde, herkesin ayakta izlediği bir konsere şahit oldum böylelikle. Bursa'daki konserlerde ayakta konser izlemek ne mümkün. Oturduğu yerde oynayana bile ayıp bişey yapıyormuş gibi dik dik bakıyorlar.
  • Tarkan hem hareketli hem de slow parçalarını karışık olarak seslendirdi. Bir an ayakta koparken bir an oturarak eşlik ediyorduk şarkılara.
  • Harbiye Cemil Topuzlu'nun akustiği de mükemmel. Buna birde seyircinin enerjisi eklenince konser daha farklı bir boyut alıyor. Herkes bir ağızdan tüm şarkılara eşlik edince de Tarkan'ın enerjisi de artıyor.
  • Konser 2 saatten fazla sürdü ama sanki 2 dakika gibi geçti.
  • Dudu Dudu şarkısında Tarkan'a kırmızılı bir dansöz eşlik etti.
  • Kuzu Kuzu şarkısında "erotik" bir dans gösterisi de yapmayı ihmal etmedi.
  • Çok bekledik ama "Ay" şarkısını söylemedi. En çok beklediğimiz şarkıydı.
  • Eskiden Tarkan konserlerinin daha coşkulu ve daha güzel olduğunu söylediler. Ben bu kadarına bile hayran kalmışken öncekileri düşünemiyorum bile.
  • Konseri "Öp" şarkısı ile tamamlayan Tarkan perde kapandıktan sonra "Bi daha" haykırışlarına karşılık "Adımı Kalbine Yaz" şarkısını 3. defa seslendirdi, üzerinde siyah bir tshirtle.
  • Konserde resmen dibimde Ayşe Arman oturuyordu.
  • Tarkan 2 küsür saat 7 bin seyircisi ile sevişti resmen. (Ve 7 binini de boşalttı.) Bu durum bana Patrick Süskind'in "Koku: Bir Katilin Hikayesi" kitabının (filminin) final sahnesini hatırlattı.

Sonuç itibariyle harika bir konserdi ve verdiğimiz paranın son kuruşuna kadar değdi. Bir daha konseri olsa hiç tereddüt etmeden yine en önden alıp biletimi giderim. Tarkan'ın sahnesi müthiş, kesinlikle izlenmeli. Sesine zaten yorum yok.. Türkiye'nin Megastarı gerçekten..

Not: Evet evet fotoları ben çektim ve bana aittir. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder