Seçili Fragman

30 Ağustos 2011 Salı

www.sinemabursa.com

Bu yazı reklam içermektedir..  :)

Daha önce filmlerle ilgili yazdığım yazıları buradan da paylaşıyordum. Ama diğer sitemize haksızlık olmasın diye artık sadece linki paylaşmakta yarar görüyorum. Yazdığım sinema yazılarına www.sinemabursa.com linkinden ulaşabilirsiniz. Editörün Yorumu köşesinde (http://www.sinemabursa.com/editorunYorumu.asp) sürekli, sinemada izlediğim filmleri kendi belirlediğim çerçevelerde değerlendiriyorum ve gerçekten para verip izlemeye değer bulup bulmadığımı paylaşıyorum.

Her zaman şunu savunmuşumdur: Zevkler ve renkler tartışılmaz. O yüzden bir kişinin beğendiği bir filmi diğeri beğenmeyebilir ya da tam tersi olabilir. O yüzden herkesin kendi izleyip karar vermesinde fayda görüyorum tabii ki. Ama yinede bol seçenekli vizyonumuzda bariz öne çıkan yapımlar da mevcut. Benim amacım bunlara dikkat çekmek ve zaten her filme ayrılamayan vakitte en doğrusunu seçebilmeniz konusunda bir nebze de olsa yol gösterebilmektir.

www.sinemabursa.com 10 senedir "Bursa'nın ilk ve tek sinema sitesi" ünvanını korumakta ve sinema severlere film bilgileri, seans bilgileri, vs.. hakkında hizmet vermektedir. Bu aileye katılalı yaklaşık 2 sene oldu. Ve bu 2 senede 50'den fazla filme yazı yazmışım.. Bunu severek, isteyerek, içten gelerek yapıyorum ve yapmaya da devam edeceğim. O yüzden sizden ricam sitedeki google reklamlarına fırsat buldukça tıklamanız. Bazen saçma reklamlar çıksa da sitemizin ayakta kalması, hizmetlerine devam edebilmesi için bu gereklidir. Server masraflarını ve bir takım giderleri bu reklamlar karşılamaktadır. Bu reklamları tıklamak zor ve vakit alan bir şey olmadığı gibi sitemize bir katkı da sağlanmış olacak böylelikle..

Nice 10 senelere hep beraber. www.sinemabursa.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder